Mijn eigenzinnige werkwijze

Tis eigenlijk heel simpel: Kies voor een eigenzinnige merkbeleving. Koppel jezelf los van de kuddedieren. Wordt de paarse banaan binnen in jouw markt.

Daar kom je daar met deze drie pijlers:

Identiteit

Alles start bij jouw identiteit. Waarom doe je wat je doet, wat zijn jouw eigenzinnige trekjes en hoe helpt je doelgroep dat. Met andere woorden je merk identiteit. Het fundament.

  • Positionering
  • Visie
  • Missie
  • Tone of voice
  • doelgroep

Vertalen

Een glas heldere identiteit moet tot leven geblazen worden anders verliest het zijn waarde. In deze fase maken we de vertaalslag naar creatie vanuit een strategich oogpunt.

  • Strategie
  • Plan van aanpak
  • Conceptontwikkeling

Jouw
eigenzinnige merk

Creatie

Hier komt alles samen! Jouw merk komt tot leven in deze fase. Dit doen wij samen met mijn makers. Een team afgestemt op jouw identiteit en strategie.

  • Fotografie
  • Video
  • Vormgeving
  • Webdesign
  • Copywriting

Identiteit

Alles start bij jouw identiteit. Waarom doe je wat je doet, wat zijn jouw eigenzinnige trekjes en hoe helpt dat jouw doelgroep. Met andere woorden: je merkidentiteit. Het fundament.

  • Positionering
  • Visie
  • Missie
  • Tone of voice
  • doelgroep

Vertalen

Een glasheldere identiteit moet tot leven geblazen worden, anders verliest het zijn waarde. In deze fase maken we de vertaalslag naar creatie vanuit een strategisch oogpunt.

  • Strategie
  • Plan van aanpak
  • Conceptontwikkeling

Creatie

Hier komt alles samen! Jouw merk komt tot leven in deze fase. Dit doen wij samen met mijn makers. Een team afgestemd op jouw identiteit en strategie.

  • Fotografie
  • Video
  • Vormgeving
  • Webdesign
  • Copywriting

EXPERTISES

Expertises

Eigenzinnigheid ontdekken

Het vinden van jouw unieke aspect dat jou briljant maakt, waarmee je je onderscheidt en waar je bekend om gaat staan.

Identiteit

Eigenzinnig Merkconcept

Koppel je los van de standaard riedeltjes en maak van je eigenzinnigheid jouw kracht. Ontdek met het merkconcpt hoe jij je merk tot leven gaat blazen.
Vertalen

Eigenzinnige merkbeleving

Blaas je merk tot leven met een volledige rebranding. Transformeer van kuddedier naar paarse banaan waardoor jij de enige optie wordt voor de doelgroep.
Creatie