Zo gaan we te werk
Tis eigenlijk heel simpel: Kies voor een éénzinnige merkbeleving. Koppel jezelf los van wat al die andere doen en wordt de paarse banaan binnen in jouw markt. De enige optie.
Daar kom je daar met deze drie pijlers:
Identiteit
Alles start bij jouw identiteit. Waarom doe je wat je doet, wat zijn jouw eigenzinnige trekjes en hoe helpt je doelgroep dat. Met andere woorden je merk identiteit. Het fundament.
- Positionering
- Visie
- Missie
- Tone of voice
- doelgroep
Vertalen
Een glas heldere identiteit moet tot leven geblazen worden anders verliest het zijn waarde. In deze fase maken we de vertaalslag naar creatie vanuit een strategich oogpunt.
- Strategie
- Plan van aanpak
- Conceptontwikkeling
Jouw
éénzinnige merk
Creatie
Hier komt alles samen! Jouw merk komt tot leven in deze fase. Dit doen wij samen met mijn makers. Een team afgestemt op jouw identiteit en strategie.
- Fotografie
- Video
- Vormgeving
- Webdesign
- Copywriting
Identiteit
Alles start bij jouw identiteit. Waarom doe je wat je doet, wat zijn jouw eigenzinnige trekjes en hoe helpt dat jouw doelgroep. Met andere woorden: je merkidentiteit. Het fundament.
- Positionering
- Visie
- Missie
- Tone of voice
- doelgroep
Vertalen
Een glasheldere identiteit moet tot leven geblazen worden, anders verliest het zijn waarde. In deze fase maken we de vertaalslag naar creatie vanuit een strategisch oogpunt.
- Strategie
- Plan van aanpak
- Conceptontwikkeling
Creatie
Hier komt alles samen! Jouw merk komt tot leven in deze fase. Dit doen wij samen met mijn makers. Een team afgestemd op jouw identiteit en strategie.
- Fotografie
- Video
- Vormgeving
- Webdesign
- Copywriting
EXPERTISES
Diensten
Eénzinnig positioneren
Identiteit
Eigenzinnig Merkconcept
Vertalen
Eénzinnige merkbeleving
Creatie