Klanten aanspreken? Maak ze sprakeloos.
aan jou de keuze
Linda Straathof
Linda.
Als voormalig fotograaf zag ik jarenlang bedrijven worstelen om hun verhaal te vertellen. Ze kwamen naar me toe voor foto’s, maar de foto’s die ik maakte verdwenen in de ruis. Het probleem? Geen focus. Geen helder verhaal. Alleen losse flodders die niet het verhaal wisten te vertellen.
Dat frustreerde me. Het voelde alsof de investering van mijn klant, verloren ging in de ruis. Alles viel op zijn plek toen ik de zin las “Groei komt niet van meer doen, maar van minder.” Kiezen voor één duidelijke boodschap.
Tijd voor verandering. Ik zei ‘nee’ tegen alles wat het merk niet versterkt of verdiept.. En ja, dat was eng. Maar ik wist dat aanmodderen geen optie was. Ik wil merken creëren voor bedrijven en ondernemers die exact weten wat hun kwaliteit is, ondernemers trots zijn op hun werk en dat voor eens en altijd helder willen uitdragen.
Geen overbodige ruis. We houden het simpel. Eén kernboodschap. Elke actie, elke uiting werkt naar een herkenbaar merk. Het resultaat? Merken die laten zien wat niet te beschreven kan worden.