Als ik zeg één ding, dan is het echt één ding.
aan jou de keuze
Als je duidelijk spreekt, dan kopen mensen. Als je dubbelzinnig bent, dan haken ze af. Daarom kies je voor EENZINNIG.
Linda Straathof
Linda hier.
Als voormalig fotograaf zag ik jarenlang bedrijven worstelen om hun verhaal te vertellen. Ze kwamen naar me toe voor foto’s, maar de foto’s die ik maakte verdwenen in de ruis. Het probleem? Geen focus. Geen helder verhaal. Alleen losse flodders die niets bijdroegen aan het grotere geheel.
Dat frustreerde me. Het voelde alsof alles wat ik deed, verloren ging in de chaos. Alles viel op zijn plek toen ik de zin las “Groei komt niet van meer doen, maar van minder.” Kiezen voor één duidelijke boodschap.
Tijd voor verandering. Ik zei ‘nee’ tegen alles wat niet paste bij mijn ENE ding. En ja, dat was eng. Maar ik wist dat ik niet langer wilde aanmodderen. Ik wil merken creëren die exact weten wat ze willen zeggen en hoe ze dat moeten doen.
Nu help ik ondernemers zoals jij om hetzelfde te doen. Geen overbodige ruis. We brengen jouw merk terug naar de kern. Eén ding. Eén boodschap. Elke actie, elke uiting werkt naar dat ene doel. Het resultaat? Merken die opvallen, klanten die binnenstromen, en omzet die verdubbelt.