Kies voor éénzinnig
Mijn programma EENZINNIG is speciaal ontworpen voor ondernemers boordevol potentie.
1
2
3
Van concept tot conversie, volledige begeleiding om jouw ENE ding kenbaar te maken bij jouw klanten.
4
Veelgestelde vragen
Waarom zou ik me beperken tot één ding van mijn bedrijf als het veel meer te bieden heeft?
Je bent zeker meer dan slechts één ding. Misschien ben je wel een combinatie van tientallen, honderden of zelfs duizenden dingen. Maar om duidelijkheid te creëren voor jouw doelgroep, is het essentieel om je boodschap terug te brengen tot één kernboodschap, verteld vanuit altijd dezelfde positie, zelfs als je aanbod gaat veranderen. En daarom kijken we naar de essentie van jouw merk. De laag onder je aanbod. Het is al aanwezig je hebt het alleen nog de juiste woorden en vorm te geven.
Krijg ik garantie op het resultaat?
Ik weet 100% dat ik jouw ENE ding in onze sessies kan defineren en vertalen naar het juiste concept. Mocht het niet zo zijn, dan gaan we door tot we hem wel hebben, maar dat is in mijn gehele carierre nog maar 1x gebeurd.
Wanneer is de juiste tijd om dit te doen?
Veel van mijn klanten runnen al goed lopende bedrijven. Voordat ze bij mij komen, krijgen veel van hun klanten via-via hun diensten aangeboden. Na ons traject merken ze dat ze aanvragen krijgen vanuit een bredere kring en grotere opdrachten. Als jij klaar bent voor meer herkenbaarheid en groei van je bedrijf, dan is dit het moment.
Ik denk te weten wat mijn ENE ding is, is dit dan wel wat voor mij?
Als je denkt te weten wat je ENE ding is, dan is ook dit voor jou. Het draait allemaal om het verfijnen en versterken van wat er al bestaat en het verkennen van hoe je dit nog verder kunt ontwikkelen en benutten.
Wat is de ROI (Return on Investment) op dit traject?
Dat is een belangrijke vraag. Met een scherpere positionering en uiting van je merk, zie ik alleen al bij mijn huidige klanten dat de conversie in verkoopgesprekken verdubbelt, maar ook blijven je bestaande klanten langer klant. Bovendien, elke investering in de toekomst verhoogt je ROI, omdat je precies weet vanuit welk standpunt je “ja” zegt.