Identiteit
Geeske kwam met gevulde handen bij mij aan. De afgelopen weken had zij gewerkt aan een vernieuwde strategie om haar merk in de markt te zetten. Een document vol woorden over haar merk. De perfecte input voor mij om daar leven in te blazen.
Vertalen
Krachtige beelden ontstaan uit een doordacht concept. In onze brainstormsessie ontwikkelden Geeske en ik dit concept op basis van haar inspirerende voorbeelden. Als information designer plaatst Geeske de mens centraal, analyseert ideeën en transformeert deze razendsnel tot kraakheldere visuele ontwerpen, waarmee ze haar klanten in beweging brengt. Met deze kenmerken hebben we het concept verfijnd en opgesplitst in twee fotoshoots. In het eerste deel stond Geeske in een bruisende stad, als het stralende middelpunt in de maatschappelijke chaos. Vervolgens zoomden we in naar de studio, waar Geeske’s kracht en enthousiasme tot uiting kwamen, waardoor de kijker kennismaakt met Geeske op een geheel nieuwe manier.
Creatie
Het is een reeks geworden waarbij je geleidelijk van een groter geheel steeds dieper in de kern van het verhaal duikt, namelijk Geeske. Wat we hier hebben getoond, is een vertaling van wat zij voor haar klanten doet: helderheid creëren in ideeën en dit effectief communiceren door middel van visuele ontwerpen.
Dit maakte de makers:
Fotografie
Het resultaat:
Een vernieuwde beeldidentiteit
De strategie visueel tot leven geblazen
Van document naar content
Genoeg gegluurd, dit wil ik ook!
klaar om een sprintje te trekken
Kijken bij andere bedrijven is leuk. Wat nog leuker is, is het realiseren van jouw eigen merk! Ben je er klaar voor?
Toch nog verder kijken?
Dan zijn deze casussen ook nog interessant!