Identiteit

Voor een werkende wervingscampagne moet je duidelijke keuzes maken. Waarom zouden deze mannen bij jou willen werken? In 2 sessies hebben we een duidelijke positionering gekozen. Wij staan voor onafhankelijkheid, voor de timmerman. Wij bieden specialistisch ambacht en geven de timmerman de verantwoordelijkheid voor zijn succes. Dit is voor de timmerman die geeft om kwaliteit en een verzorgde uitstraling.

Vertalen

Oke, maar als je daarvoor staat, hoe brengen we dat terug in de campagne. Een gewaagde keuze maakten we hier, want als je staat voor exclusiviteit wil je dat ervaren in de campagne zodat je doelgroep niet om je heen kan. Daarom kozen we voor een online socialmedia campagne die promotie maakte voor een open dag. Alleen te bezoeken met inschrijving. De Moerman Bouwen “First Date demodag”. Uit dit idee volgde het plan van aanpak waarna de makers starte met de creatie.

Creatie

Om dit project tot leven te blazen hebben ik mijn specialisten verzameld. De copywriter deed een zoekwoorden onderzoek en herschreef de bestaande landingspagina, we creeerde een nieuw beeldmerk met daarbij passende fotografie en video voor de promotie. Er werdt een autmatisch inschrijfsysteem opgezet en dit alles werd vervolgens in actie gezet door de socialmedia expert. De managment van dit project verzorgde ik samen met Daan.

Dit maakte de makers:

Video

Fotografie

Copywriting

Het resultaat:

Binnen twee maanden naar:

Enorme groei in exposure online als offline

Één nieuwe timmerman in dienst

Een herhaalbaar concept

Genoeg gegluurd, dit wil ik ook!

klaar om een sprintje te trekken

Kijken bij andere bedrijven is leuk. Wat nog leuker is, is het realiseren van jouw eigen merk! Ben je er klaar voor?

Toch nog verder kijken?

Dan zijn deze casussen ook nog interessant!