Identiteit
Voor een werkende wervingscampagne moet je duidelijke keuzes maken. Waarom zouden deze mannen bij jou willen werken? In 2 sessies hebben we een duidelijke positionering gekozen. Wij staan voor onafhankelijkheid, voor de timmerman. Wij bieden specialistisch ambacht en geven de timmerman de verantwoordelijkheid voor zijn succes. Dit is voor de timmerman die geeft om kwaliteit en een verzorgde uitstraling.
Vertalen
Oke, maar als je daarvoor staat, hoe brengen we dat terug in de campagne. Een gewaagde keuze maakten we hier, want als je staat voor exclusiviteit wil je dat ervaren in de campagne zodat je doelgroep niet om je heen kan. Daarom kozen we voor een online socialmedia campagne die promotie maakte voor een open dag. Alleen te bezoeken met inschrijving. De Moerman Bouwen “First Date demodag”. Uit dit idee volgde het plan van aanpak waarna de makers starte met de creatie.
Creatie
Dit maakte de makers:
Video
Fotografie
Copywriting
Het resultaat:
Enorme groei in exposure online als offline
Één nieuwe timmerman in dienst
Een herhaalbaar concept
Gluurgallerij
Ik snap het, je bent nieuwsgierig. Het hele verhaal heb ik ook nog beeldend voor je samengevat.
Genoeg gegluurd, dit wil ik ook!
klaar om een sprintje te trekken
Kijken bij andere bedrijven is leuk. Wat nog leuker is, is het realiseren van jouw eigen merk! Ben je er klaar voor?
Toch nog verder kijken?
Dan zijn deze casussen ook nog interessant!