Identiteit

De input was glas helder en hun merkidentiteit stond al als een huis. Vanuit dit vertrekpunt hoefde ik alleen de juiste vragen te stellen om tot de vertaalslag naar beeld te komen.

Vertalen

Even wat informatie over het bedrijf: MyHBMcenter heeft een methodiek ontwikkeld waarmee coaches hun coaches nog beter kunnen begeleiden. Omdat zij een mensgerichte organisatie zijn, hebben we ervoor gekozen om 4 sleutelfiguren te portretteren. In de nabewerking hebben we een focuspunt aangebracht om zo nog dichter bij de persoon te komen. De kleurschakeringen zijn vervolgens gebruikt als verlopen in de website.

Creatie

We werkten met “echte mensen” die speciaal vrij hadden genomen om aan de fotoshoot deel te nemen. Om hun tijd zo min mogelijk in beslag te nemen, hanteerden we een strak draaiboek met uitgewerkte settings en geregeld visagie. Het enige wat het model hoefde te doen, was ontspannen en zichzelf zijn. Het belangrijkste doel van die dag is dan ook dat we de ziel van de mensen vangen.

Dit maakte de makers:

Fotografie

Het resultaat:

Binnen een maand naar:

Een beeldidentiteit die naadloos aansluit op hun merkidentiteit

Een vernieuwde beeldbank van 30 beelden

Een herkenbaar beeldconcept 

Genoeg gegluurd, dit wil ik ook!

klaar om een sprintje te trekken

Kijken bij andere bedrijven is leuk. Wat nog leuker is, is het realiseren van jouw eigen merk! Ben je er klaar voor?

Toch nog verder kijken?

Dan zijn deze casussen ook nog interessant!