Van losse flodders
naar herkenbaar merk

 

Je offline reputatie is sterk, maar online valt je merk weg in alle ruis. Tijd voor marketing is er niet, maar nodig is het wel. Ik zorg ervoor dat je merk zichtbaar wordt door alles te vertalen naar één krachtig concept en uitingen die spreken.

Portret Linda opzij kijken

Jouw succes,
mijn focus

Als MKB- of interim-ondernemer ben je de beste in je vak, maar het lukt je niet om je expertise helder online te vertalen.

Je raakt verstrikt in details, en marketing voelt vaak als ‘iets wat ook nog moet’ in plaats van een kans. Ik help je de waarde van jouw werk te vertalen naar één krachtig concept dat direct herkend wordt. Met een website die alles wat jij doet laat aansluiten en beelden die jou laten spreken zoals niemand anders kan. Waardoor je stopt met uitleggen en vooral sprakeloos maakt.

1

Samen vertalen we het goud van je bedrijf naar één concept waar iedereen jou om gaat herkennen.

2

We ontwerpen branding die jouw concept in één oogopslag laat spreken.

3

Mijn team aan specialisten en ik maken daar een website van wat klanten sprakeloos maakt.

4

Ik help je verhalen te vertellen met social content die niemand anders kan creëren.

Je kan een logo laten ontwerpen door iemand, een naam laten verzinnen door iemand, foto’s laten maken door iemand. Maar het ging mij erom dat het één verhaal werd, en dat is het geworden.

Bas Kleijweg

Eigenaar Undercover Bas

-

Eigenaar

Alles viel op z’n plek met de samenwerking met Linda, alles viel op zijn plek. Positionering, branding en website. Echt elke dag keer op keer denk ik “Ja, hoe tof”.

Robin van Leeuwen

Jouw Online Marketeer

Monique Nijland

Eigenaar Poldergenoten

Onze samenwerking was direct succesvol door de mix van zakelijkheid, menselijkheid en expertise, wat resulteerde in een merkstrategie die onze ideeën helder verwoordt en geleid heeft tot een website waar we trots op zijn.

Stefan van den Helder

Partner bij Proreni

Bryan Gerritse

Partner bij Image Review

Veelgestelde vragen

Waarom zou ik me beperken tot één ding van mijn bedrijf als het veel meer te bieden heeft?

Je bent zeker meer dan slechts één ding. Misschien ben je wel een combinatie van tientallen, honderden of zelfs duizenden dingen. Maar om duidelijkheid te creëren voor jouw doelgroep, is het essentieel om je boodschap terug te brengen tot één kernboodschap, verteld vanuit altijd dezelfde positie, zelfs als je aanbod gaat veranderen. En daarom kijken we naar de essentie van jouw merk. De laag onder je aanbod. Het is al aanwezig je hebt het alleen nog de juiste woorden en vorm te geven.

Krijg ik garantie op het resultaat?

Ik weet 100% dat ik jouw ENE ding in onze sessies kan defineren en vertalen naar het juiste concept. Mocht het niet zo zijn, dan gaan we door tot we hem wel hebben, maar dat is in mijn gehele carierre nog maar 1x gebeurd.

Wanneer is de juiste tijd om dit te doen?

Veel van mijn klanten runnen al goed lopende bedrijven. Voordat ze bij mij komen, krijgen veel van hun klanten via-via hun diensten aangeboden. Na ons traject merken ze dat ze aanvragen krijgen vanuit een bredere kring en grotere opdrachten. Als jij klaar bent voor meer herkenbaarheid en groei van je bedrijf, dan is dit het moment.

Ik denk te weten wat mijn ENE ding is, is dit dan wel wat voor mij?

Als je denkt te weten wat je ENE ding is, dan is ook dit voor jou. Het draait allemaal om het verfijnen en versterken van wat er al bestaat en het verkennen van hoe je dit nog verder kunt ontwikkelen en benutten.

Wat is de ROI (Return on Investment) op dit traject?

Dat is een belangrijke vraag. Met een scherpere positionering en uiting van je merk, zie ik alleen al bij mijn huidige klanten dat de conversie in verkoopgesprekken verdubbelt, maar ook blijven je bestaande klanten langer klant. Bovendien, elke investering in de toekomst verhoogt je ROI, omdat je precies weet vanuit welk standpunt je “ja” zegt. 

Van vaag naar in één keer raak