Er is maar één ding wat jou de ENIGE maakt

 

Vind het briljante, magnetische, unieke ENE DING waardoor je in één klap het hart van jouw doelgroep verovert.
Portret Linda opzij kijken
EENZINNIG

Met je handen in het haar…

Juist met al jouw competenties is er zo veel mogelijk, zoveel richtingen, zoveel afslagen, maar het is alsof je eigen navigatie van slag is en je door de mist rijd.
Met je merk, maar eigenlijk met de hele richting van je bedrijf. Je bent super competent en klanten weten je ook al te vinden. Maar.. je mist nog die woorden die je “ENE ding” kracht bij zetten om de ENIGE te worden.
Je weet dat er een verband is in alles wat je doet maar kan zelf de vinger er niet op leggen;

Je moet steeds weer uitleggen wat je meerwaarde is ten opzichte van je concurent;

Elk verkoopgesprek eindigt toch met “Ik moet er nog over nadenken”.

Een positionering voor het leven

Wees nooit meer ‘die ene’ en wordt voor altijd de ENIGE optie voor jouw doelgroep.
Jij weet dat de beste klanten krachtige beslissingen nemen. Om de twijfel weg te nemen heb je je positionering terug te brengen naar het getal één. Geef je klanten extreme helderheid over je positie en toegevoegde waarde en ze zullen voor jou kiezen, vól overtuiging. Er is namelijk niemand anders die zo perfect aansluit op hun behoeften.
Ik ben Linda en al 25 jaar ben ik bezig met het verwijderen van ruis en het vereenvoudigen van taal tot het essentiële. Ik maak communicatie simpeler, waardoor de impact veel groter wordt.
Ik geef de woorden en vorm aan het ENE waar jouw bedrijf bekend om mag staan. Het resulteert in het aantrekken van klanten die niet alleen bereid zijn meer te betalen, maar ook langer klant blijven, wat leidt tot betere resultaten. Jouw omzet groeit en eerlijkheid blijft.
DE ENIGE

Kies voor éénzinnig

Mijn programma EENZINNIG is speciaal ontworpen voor ondernemers boordevol potentie. 

Want ik kijk niet naar wat je doet, maar vooral naar hoe je het doet. Hoe slaag je erin dit alles aan te bieden en toch de hoogste kwaliteit te handhaven? Daar is maar één antwoord op. Jouw ideale klanten geloven niet dat het mogelijk is dus gaan ze naar een specialist. terwijl jij weet dat je het kan, sterker nog je hebt het bewijs, alleen de woorden en vorm missen. Dat wel hebben bereik je door een EENZINNIG merk te bouwen. Zoals ik net al zei, je bent compentent, getalenteerd en gedreven dus wedden dat jij nu denkt: “Ik ga ik eerst zelf wel uitzoeken.” Wees eens eerlijk, hoe lang loop je al met dit probleem, wat heeft dat je al gekost aan potentiële omzet en, erger nog, aan tijd.

1

Jouw ENE ding zweeft al ergens in de realiteit, we gaan dit definiëren waardoor jij weet wat jou de enige optie maakt in jouw markt.

2

Zet je ENE ding vanuit het hoofd naar de fysieke realiteit in gerichte merkuitingen, zodat mensen het kunnen pakken.

3

Van concept tot conversie, volledige begeleiding om jouw ENE ding kenbaar te maken bij jouw klanten. 

4

Een stroom aan besluitvaardige klanten omdat je scherp weet over te brengen wat jouw ENE ding is.

Veelgestelde vragen

Waarom zou ik me beperken tot één ding van mijn bedrijf als het veel meer te bieden heeft?

Je bent zeker meer dan slechts één ding. Misschien ben je wel een combinatie van tientallen, honderden of zelfs duizenden dingen. Maar om duidelijkheid te creëren voor jouw doelgroep, is het essentieel om je boodschap terug te brengen tot één kernboodschap, verteld vanuit altijd dezelfde positie, zelfs als je aanbod gaat veranderen. En daarom kijken we naar de essentie van jouw merk. De laag onder je aanbod. Het is al aanwezig je hebt het alleen nog de juiste woorden en vorm te geven.

Krijg ik garantie op het resultaat?

Ik weet 100% dat ik jouw ENE ding in onze sessies kan defineren en vertalen naar het juiste concept. Mocht het niet zo zijn, dan gaan we door tot we hem wel hebben, maar dat is in mijn gehele carierre nog maar 1x gebeurd.

Wanneer is de juiste tijd om dit te doen?

Veel van mijn klanten runnen al goed lopende bedrijven. Voordat ze bij mij komen, krijgen veel van hun klanten via-via hun diensten aangeboden. Na ons traject merken ze dat ze aanvragen krijgen vanuit een bredere kring en grotere opdrachten. Als jij klaar bent voor meer herkenbaarheid en groei van je bedrijf, dan is dit het moment.

Ik denk te weten wat mijn ENE ding is, is dit dan wel wat voor mij?

Als je denkt te weten wat je ENE ding is, dan is ook dit voor jou. Het draait allemaal om het verfijnen en versterken van wat er al bestaat en het verkennen van hoe je dit nog verder kunt ontwikkelen en benutten.

Wat is de ROI (Return on Investment) op dit traject?

Dat is een belangrijke vraag. Met een scherpere positionering en uiting van je merk, zie ik alleen al bij mijn huidige klanten dat de conversie in verkoopgesprekken verdubbelt, maar ook blijven je bestaande klanten langer klant. Bovendien, elke investering in de toekomst verhoogt je ROI, omdat je precies weet vanuit welk standpunt je “ja” zegt. 

Van vaag naar in één keer raak