Van vaag naar
in één keer raak

Geef je woorden betekenis met een eigenzinnig merkconcept.

Portret Linda opzij kijken
pijnpunten

Het frustreert…

Nuttige dingen heb je te zeggen, maar uitleggen naar de buitenwereld? Ho maar.

Ze kijken je gapend aan als je begint te vertellen, omdat ze:

Je visie niet begrijpen

Geen idee hebben of het ‘realistisch’ is wat je beweerd

Je een tikkie krankzinnig vinden voor wat je gaat doen

Aan je ambitie ligt het niet, maar de woorden krachtig binnen laten komen, dat is waar je nog misgaat. Je bent immers een visionair, geen marketeer 😉
Hoe overtuigend je ook bent, niemand komt lekker mee met je verhaal.
Je krijgt extra punten voor je passie, maar daar blijft het ook wel bij.
En heel eerlijk, dat frustreert.
Hoe overtuig je iemand dat jij dé keuze bent als je zelf nog niet zeker weet hoe je dat moet overbrengen?

Dat verandert nu.

Jij stopt met de klanten overtuigen, je merk doet dat voor je.

Jouw ambities vertaald in je uitingen. Krachtig, sterk en visueel.
Uitingen die ervoor zorgen dat jouw woorden direct binnenkomen omdat je voelt wat de impact is.

Je concurrentie steekt bleekjes af van jouw merk. En jouw klant is in één oogopslag overtuigd dat jij de go-to bent voor hen.

Je zult zelfverzekerd je merk vertegenwoordigen, iedereen voelt dat jij hun enige optie bent. Geen compromissen meer. Je zegt zonder aarzeling “nee” tegen aanvragen die niet passen bij jouw visie, want je weet dat jouw leukste klanten staan te popelen. Met slechts een paar woorden weet je nieuwe klanten te overtuigen, omdat ze al voordat je iets zegt, hebben ervaren wat jij voor hen kunt betekenen.

oplossing

Kies voor een eigenzinnig merkconcept

Helemaal afgestemd op jouw eigenzinnigheid.
Een op maat gemaakt, one of a kind merk.

Geen vage woorden zonder betekenis waardoor je wegvalt tussen
de andere.  Je gaat van vaag naar in 1 klap raak.

1

Alle ingrediënten om je eigenzinnige merk tot leven
te blazen.

2

Je neemt de twijfel van je klant weg en versnelt daarmee het voortraject

3

Je gaat je boodschap effectief overbrengen zonder te veel woorden te gebruiken.

4

Mensen krijgen een glimlach op hun gezicht als ze met jouw merk mogen samenwerken.

Dit zeggen anderen

Klanten en samenwerkingspartners over Linda.

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt een traject?

We hebben drie sessies van twee uur bij mij op kantoor in het centrum van Rotterdam. Deze verdelen we over drie weken. Na de laatste sessie heb ik genoeg input van jou ontvangen om dit om te zetten naar een totaal merkconcept.
De gemiddelde doorlooptijd is 6 weken.

Wat gebeurt er zodra het merk is opgeleverd?
We hebben drie sessies van twee uur bij mij op kantoor in het centrum van Rotterdam. Deze verdelen we over drie weken. Na de laatste sessie heb ik genoeg input van jou ontvangen om dit om te zetten naar een totaal merkconcept.
De gemiddelde doorlooptijd is 6 weken.

Van vaag naar in een keer raak