Concept

Veel mensen bouwen of ontwerpen websites. Maar weinig kunnen beide. Melvin doet dit al 17 jaar en combineert altijd ontwerp en ontwikkeling. Die korte lijnen maken zijn klanten blij. Zijn nieuwe positie komt voort uit eenvoud. Geen moeilijke bedrijfsnaam meer. Gewoon ‘Melvin’. Zijn visuele identiteit moest dit ook uitstralen: duidelijk en krachtig. Met die input startte wij onze brainstorm waarna het concept van zelfsprekend ontstond.

Creatie

Vanuit eenvoud werken. Dat moest duidelijk worden in de beelden. Zo gezegd, zo gedaan. In een zonnige middag in het centrum van Rotterdam creëerden we de beelden die naadloos aansuiten bij ‘Melvin’.

Dit maakte de makers:

Fotografie

Het resultaat:

Een vernieuwde beeldidentiteit

Genoeg gegluurd, dit wil ik ook!

klaar om een sprintje te trekken

Kijken bij andere bedrijven is leuk. Wat nog leuker is, is het realiseren van jouw eigen merk! Ben je er klaar voor?

Toch nog verder kijken?

Dan zijn deze casussen ook nog interessant!