Concept

Al snel werd tijdens de sessies duidelijk: de adviseurs van Proreni durven écht door te vragen. Ze graven dieper dan de oppervlakkige antwoorden en begrijpen wat er echt achter de vraag ligt. Geen standaardoplossingen, maar doorleefde inzichten. Ze stellen de vragen die anderen misschien vermijden, wat zorgt voor projecten die niet alleen realistisch uitvoerbaar zijn, maar ook gericht op vooruitgang met aandacht én onmiskenbare trots.

Creatie

Terwijl de mannen van Proreni hun werk bij de gemeentes voortzetten, knalden de makers en ik een website in elkaar waar alles samenkwam. Een perfecte mix van design, teksten en fotografie die hun concept niet alleen liet zien, maar écht tot leven bracht.

Conversatie

Toen de website live ging, gaven we Proreni meteen een flinke boost op LinkedIn. Samen creëerden we posts die niet alleen het verhaal van Proreni deelden, maar ook het hele netwerk – oud én nieuw – enthousiast maakten. Het was tijd om te laten zien waar Proreni voor staat: dieper graven, écht doorvragen en altijd met aandacht. Elke post was een kleine knaller die niet alleen hun merk liet zien, maar ook meteen hun publiek wakker schudde. Met 6 post was de webiste gelanceerd en het nieuwe verhaal kenbaar gemaakt!

Dit maakte de makers:

Merkverhaal voor hun klant en de toekomstige medewerker

Een nieuwe huisstijl – kleuren, typografie, logo

Fotografie in drie: portretten, achter de schermen en van de openbare ruimte.

Een webdesign dat verwondert, met maatwerk voor supersnelle laadtijden

LinkedIn banner, email handtekeningen, offerte, factuur, muurbekleding, folder

Het resultaat:

Nieuwe positionering
Van strategie tot lancering volledig ontzorgd
Een verhaal dat nu wordt onthouden en overgedragen aan nieuwe werknemers en klanten

Genoeg gegluurd.

klaar om een sprintje te trekken

Kijken bij Proreni is leuk. Wat nog leuker is, is het realiseren van jouw eigen merk! Zien wat er voor jou mogelijk wordt?

Verder kijken?

Dan zijn deze projecten ook nog interessant!